Hem estat convidades el dijous 12 de desembre a participar en la Cimera Mundial del Clima, COP25, en una taula rodona sobre Ciutats Sostenibles.

L’esdeveniment es durà a terme al pavelló del BENELUX, de l’IFEMA, seu de la cimera a Madrid. Les 7 persones participants a la taula rodona estem convidades a presentar la nostra interpretació des de diferents aproximacions i camps de treball en relació a les ciutats sostenibles. L’esdeveniment culminarà amb una discussió compartida i oberta al públic.

En representación de IRBIS participará Clara Montaner Augé, licenciada en Ciencias Ambientales y Master en urbanismo y sostenibilidad, para presentar nuestra experiencia en Soluciones basadas en la naturaleza (NBS) y sus múltiples beneficios. Se trata de estrategias para reforzar las dinámicas ecológicas que hemos aplicado en la nueva Plaza de les Glòries Catalanes de Barcelona, con unos resultados muy positivos, entre otros proyectos en esta línea de trabajo.

Compartiremos mesa de debate con ponentes de talla mundial, como el Ministro de Ambiente y Energía de Costa Rica, Carlos Manuel Rodríguez Echandi, o bien Ole Bouman, Director de la Design Society de Shenzhen, China.